Total Pageviews

Friday, June 3, 2011

9 makanan yang anda tidak patut order untuk 1st date..INGAT TU!!!!


1st Date atau temujanji pertama adalah penting untuk membuat tanggapan awal yang positi seseorang kepada kita. Tingkahlaku amat penting untuk membuat tanggapan yang baik. Setiap gerak geri kita akan dinilai. Dan temujanji pertama merupakan temujanji yang mendapat perhatian yang amat tinggi.

Burger yang lebih besar dari mulut anda. Ini adalah kerana ianya kelihatan amat tidak cantik.Bagi wanita yang memakannya segala keayuan dan kelembutan akan tidak menyerlah lagi manakala untuk lelaki pula, anda akan kelihatan sangat gelojoh.



Semestinya anda tidak mahu mengakhiri saat romantik anda dengan sketsa sedih atau tangisan dan sebagainya. Kerana bukan itu sepatutnya anda tunjukkan sebaliknya menunjukkan kegembiraan kerana dapat menghabiskan masa dengan orang yang tersayang. Sebagai nasihat, elakkan daripada memakan makanan yang terlalu pedas.

Elakkan daripada makanan yang berkuah seperti sup dan sebagainya. Kerana bunyi ketika anda menghirup sup sangat-sangat tidak romantik!!



Janganlah terlalu ingin berjimat. 1st date amat penting untuk menarik perhatian seseorang. Cuba tunjukkan keperibadian yang paling baik untuk mendapat taggapan awal yang positif. Kemudian barulah ambil masa untuk mengenali diri masing-masing dengan lebih mendalam.



Sekiranya anda tahu cara untuk memakan spagheti dengan betul, ianya tiada masalah untuk anda. Tetapi sekiranya anda makan spagheti dan hasilnya bibir anda akan dipenuhi dengan rempah spagheti, anda dinasihatkan untuk elak daripada memesannya.



Pasti amat menyedihkan sekiranya orang yang kelihatan romantik sebentar tadi tiba-tiba bertukar menjadi raksasa di hadapan  hidangannya.




Jangan musnahkan senyuman yang menawan kepada senyuman yang paling mengerikan. Elakkan daripada mengambil sayur-sayuran yang mudah melekat pada gigi.




Pasti anda semua mengetahui kesan apabila anda semua memakan garlic bread bukan. Sekiranya anda ingin memakannya, pastikan anda memakannya dengan cermat.




Makanan yang semakin banyak anda makan semakin banyak anda sendawa atau …………………… . Tidak perlulah untuk menyebutnya. Jika baru menyebutnya sahaja sudah menyakitkan hati inikan pula orang yang mendengarnya.

No comments:

Post a Comment